مناقصه-مزایده
کد مناقصه 161
عنوان تصب انشعابات آب وفاضلاب ،اجرای خطوط جمع کننده فرعی ومنهولهای فاضلاب درنقاط مختلف شهر ارومیه
گروه مناقصه
نحوه برگزاری مکاتبه ای
محدوده اجرای کار
نوع فراخوانی آگهی
شهر اروميه
روزنامه های منتشر شده مردم سالاری
قیمت اسناد به ریال 500000 ریال
نوع و مبلغ تضمین به ریال
برآورد اولیه به ریال
مهلت دریافت اسناد 1396/11/25
مهلت ارسال پیشنهاد 1396/12/09
ناریخ اعتبار پیشنهاد 1397/06/13
تاریخ بازگشایی پاکت ها 1396/12/09
شرایط دریافت اسناد ((آب امانت فرزندان ماست، امانتدار باشیم )) آگهی مناقصه عمومی شركت آب وفاضلاب آذربايجان غربي در نظر دارد نسبت به برگزاری مناقصه به شرح ذیل از طریق آگهی عمومي اقدام نمايد. لذا كليه مناقصه گران واجد شرايط می توانند به دو شیوه ذیل اسنادمناقصه را دریافت نمایند: موضوع مناقصه مبلغ برآورد اولیه (ریال) مدت اجرا(ماه) تضمین شرکت درمناقصه(ریال) قیمت اسنادمناقصه(ریال) محل تامین اعتبار تصب انشعابات آب وفاضلاب ،اجرای خطوط جمع کننده فرعی ومنهولهای فاضلاب درنقاط مختلف شهر ارومیه 5,000,000,000 12 250,000,000 500000 جاری(داخلی شرکت) 1) از تاریخ 18/11/1396 لغایت 25/11/1396 با ارائه معرفی نامه کتبی و رسید واريز مبلغ مندرج در جدول فوق به حساب جاری سیبا شماره 0105719774005 نزد بانك ملي ، اسناد مناقصه را از نشانی : ارومیه چهارراه مخابرات شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی دفتر قراردادها اخذ و پس از تکمیل عودت نمایند.و براي كسب اطلاعات بيشتر در ارومیه با شماره04431945373 (دفتر قراردادها) تماس حاصل فرمایند. 2) واریز مبلغ مندرج در جدول فوق به حساب جاری سیبا شماره 0105719774005 نزد بانك ملي و دریافت اسناد در بازه زماني تعيين شده در بند يك از پایگاه ملی اطلاع رسانی مناقصات به آدرس http://iets.mporg.ir . با توجه به احتمال نیاز به مکاتبات و یا اصلاحیه های بعدی در خصوص اسناد مناقصه و غیره الزامی است مناقصه گر به هنگام دریافت اسناد از سایت اینترنتی نسبت به ثبت مشخصات مورد نیاز : 1- عنوان مناقصه 2- نام شرکت 3- مدیر عامل 4- پست الکترونیکی 5- شماره تلفن،فکس،همراه 6- آدرس ،در سایت اقدام و فیش واریزی از بابت خرید اسناد را حداکثر تا 48 ساعت پس از پایان زمان فروش اعلام شده با درج مشخصات بالا بر روی فیش به مسئول مناقصه تحویل و یا به شماره 04431945376 فکس نمایند. بدیهی است در صورت عدم اطلاع رسانی به کارفرما و همچنین عدم تحویل فیش امکان مکاتبه با مناقصه گر مقدور نبوده و مسئولیت ناشی از عدم دریافت اصلاحیه های احتمالی اسناد به عهده مناقصه گر خواهد بود. همچنین فیش های واریزی خارج از بازه زمانی تعیین شده ، قابل قبول نبوده و در لیست مناقصه گران قرار نخواهد گرفت. ضمناً مناقصه گران باید فیش واریزی را روز تحویل اسناد به مسئول مناقصه تحویل دهند. آخرين مهلت تسليم پيشنهادها ساعت 10:00 صبح مورخ 09/12/1396 محل اروميه ، چهار راه مخابرات ، شركت آب و فاضلاب آذربايجانغربي دفترقراردادها می باشد. بازگشایی پاکات مناقصه رأس ساعت 11:00 مورخه 09/12/1396خواهدبود. تاریخ نشر آگهی نوبت اول : 18/11/1396 تاریخ نشر آگهی نوبت دوم : 21/11/1396 (هزینه چاپ آگهی به عهده برنده مناقصه میباشد.) شركت آب و فاضلاب آذربايجانغربي ( سهامی خاص)
محل تحویل پاکت های پیشنهاد ارومیه - خیابان ارتش - چهارراه مخابرات - صندوق پستی 363
حداقل مدارک لازم ((آب امانت فرزندان ماست، امانتدار باشیم )) آگهی مناقصه عمومی شركت آب وفاضلاب آذربايجان غربي در نظر دارد نسبت به برگزاری مناقصه به شرح ذیل از طریق آگهی عمومي اقدام نمايد. لذا كليه مناقصه گران واجد شرايط می توانند به دو شیوه ذیل اسنادمناقصه را دریافت نمایند: موضوع مناقصه مبلغ برآورد اولیه (ریال) مدت اجرا(ماه) تضمین شرکت درمناقصه(ریال) قیمت اسنادمناقصه(ریال) محل تامین اعتبار تصب انشعابات آب وفاضلاب ،اجرای خطوط جمع کننده فرعی ومنهولهای فاضلاب درنقاط مختلف شهر ارومیه 5,000,000,000 12 250,000,000 500000 جاری(داخلی شرکت) 1) از تاریخ 18/11/1396 لغایت 25/11/1396 با ارائه معرفی نامه کتبی و رسید واريز مبلغ مندرج در جدول فوق به حساب جاری سیبا شماره 0105719774005 نزد بانك ملي ، اسناد مناقصه را از نشانی : ارومیه چهارراه مخابرات شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی دفتر قراردادها اخذ و پس از تکمیل عودت نمایند.و براي كسب اطلاعات بيشتر در ارومیه با شماره04431945373 (دفتر قراردادها) تماس حاصل فرمایند. 2) واریز مبلغ مندرج در جدول فوق به حساب جاری سیبا شماره 0105719774005 نزد بانك ملي و دریافت اسناد در بازه زماني تعيين شده در بند يك از پایگاه ملی اطلاع رسانی مناقصات به آدرس http://iets.mporg.ir . با توجه به احتمال نیاز به مکاتبات و یا اصلاحیه های بعدی در خصوص اسناد مناقصه و غیره الزامی است مناقصه گر به هنگام دریافت اسناد از سایت اینترنتی نسبت به ثبت مشخصات مورد نیاز : 1- عنوان مناقصه 2- نام شرکت 3- مدیر عامل 4- پست الکترونیکی 5- شماره تلفن،فکس،همراه 6- آدرس ،در سایت اقدام و فیش واریزی از بابت خرید اسناد را حداکثر تا 48 ساعت پس از پایان زمان فروش اعلام شده با درج مشخصات بالا بر روی فیش به مسئول مناقصه تحویل و یا به شماره 04431945376 فکس نمایند. بدیهی است در صورت عدم اطلاع رسانی به کارفرما و همچنین عدم تحویل فیش امکان مکاتبه با مناقصه گر مقدور نبوده و مسئولیت ناشی از عدم دریافت اصلاحیه های احتمالی اسناد به عهده مناقصه گر خواهد بود. همچنین فیش های واریزی خارج از بازه زمانی تعیین شده ، قابل قبول نبوده و در لیست مناقصه گران قرار نخواهد گرفت. ضمناً مناقصه گران باید فیش واریزی را روز تحویل اسناد به مسئول مناقصه تحویل دهند. آخرين مهلت تسليم پيشنهادها ساعت 10:00 صبح مورخ 09/12/1396 محل اروميه ، چهار راه مخابرات ، شركت آب و فاضلاب آذربايجانغربي دفترقراردادها می باشد. بازگشایی پاکات مناقصه رأس ساعت 11:00 مورخه 09/12/1396خواهدبود. تاریخ نشر آگهی نوبت اول : 18/11/1396 تاریخ نشر آگهی نوبت دوم : 21/11/1396 (هزینه چاپ آگهی به عهده برنده مناقصه میباشد.) شركت آب و فاضلاب آذربايجانغربي ( سهامی خاص)
طراحی و پشتیبانی : شرکت داده گستر آرشام